2011. május 6., péntek

Shabby Pickle újdonságok - május 6

Szerintem tudjátok Ti is, hogy milyen készlet-dömping van az iNSD-re tekintettel ma. Aki él és mozog és alkot, megmutatja a világnak a művét. A Shabby Pickle is telis tele van fantasztikusabbnál fantasztikusabb új cuccokkal. Nehéz is volt megállni, hogy csak párat használjak most.

Your special day collab
Ez a collab tényleg remek. Mindenki a legjavát mutatta meg. A témája nagyon passzol nekem. Minden este úgy alszunk el, hogy ez a témánk. Már csak 85 nap, ha jól számolom. Rettentően repül az idő. Mindenesetre nem volt kérdéses, hogy készítek-e vele oldalt.
ITT megtalálhatod 

Find your destination by Cucciola
Ez a készlet a gyönyörűsége miatt tartozik nekem a kihagyhatatlan kategóriába. Ez a készlet még azelőtt készült, hogy Irina csapatába kerültem volna, és így, hogy láttam a készletet, örülök, hogy választottam. Tudom, hogy egy idő után unalmasak a tengeri készletek, de ez valahogy mégis kivételt képez.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Malatova
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by AvitalScrap

Greatest love by Lisete
Nem titok senki előtt, hogy amikor egy oldalt megmutatok a blogon, az az esetek 99%-ában nem aznap készült. Ezt a készletet anyák napján választottam. Minka jó korán ébresztőt fújt nekünk, aztán ő békésen visszaaludt, én meg már nem tudtam. És amíg aludt a család, elkészítettem az én anyák napi oldalamat. Ami egyszerű. Ami nem túlcsicsázott, túllihegett. Egyszerű. Szép. Meghitt. És amikor elkészültem, csak néztem, és néztem és néztem, és nagyon mélyen megérintett. Ezzel a mai napig így vagyok.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Nincsenek megjegyzések: