2011. május 25., szerda

7th Heaven újdonságok - május 25

Ezen a héten a szokásosnál is bővebb és fantasztikusabb készletet dobtak piacra a 7th Heaven tervezői. Egyszerűen lehetetlen volt kihagyni ezeket, nagy-nagy kedvencek, egytől egyig.

Vanilla Dream by Albina
Albinával megegyeztünk, hogy amíg a shopban van, addig a személyes csapatában nem vagyok, és amint valamelyikünk lép, azonnal regisztrálok újra. Mégis összeszorul a szívem, amikor felfüggesztette az accountomat... pedig hát semmi nem változott, továbbra is dolgozhatok a készleteivel. Az új készlete is borzalmasan jó, csupa finomság, csupa kiskutya. Ha hozzáveszem Minka édességimádatát és azt a bűvöletet, ami úrrá lesz rajta egy kutya közelében... egyértelmű, hogy passzol hozzá a készlet.
ITT megtalálhatod 
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Adventures at the seashore collab
Először a shop fórumon láttam meg a készletet, és elállt a szavam. Azonnal tudtam, hogy ez a készlet kell nekem. El is készítettem az oldalamat, feltöltöttem, aztán nézegettem még, és rájöttem, hogy annyira nem is tetszik nekem, mint ahogy először gondoltam...
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Adventures at the seashore collab
Summer magic template collab
...úgyhogy elővettem Tinci template collabját, amit Cornéliával közösen készített, és azzal is csináltam egy oldalt. Méghozzá Kate-nek, az ő tündéri fia van a képen. Ez már közelebb áll hozzám :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Bettieescrap
DST-GSO by Dida1357

Another cup of coffee by Novaczka
Ez már nem egy betervezett oldal volt. Csak eszembe jutott, hogy mindjárt itt a hó vége, és megígértem Tincinek, hogy csinálok neki egy oldalt. Ha már megígértem neki, akkor loptam is Anniról pár fotót, és viszonozva a sok meseszép oldalt, kapott ő is ajándékba egy oldalt, aminek a saját sablonja adja meg az alapot :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
RAK for Tinci
DST-GSO by Dida1357
Template by Tinci Designs

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hűűű meg haaaa! Mekkora oldalak! Kedvencem a csónakos templétes fantasy, zseniális! Szerintem tengerben még lesz részed mostanában. :D